Narzędzia diagnozy klinicznej i edukacyjnej

Znormalizowane Sprawdziany Znajomości Zasad Ortograficznych dla uczniów klas II-VI

Znormalizowane Sprawdziany Znajomości Zasad Ortograficznych dla uczniów klas II-VI
Znormalizowane Sprawdziany Znajomości Zasad Ortograficznych dla uczniów klas II-VI

Narzędzie składa się z dwóch zestawów zadań opracowanych dla uczniów klasy II i III oraz klas IV-VI. Każdy zestaw składa się z szeregu zadań weryfikujących znajomość poszczególnych aspektów polskiej ortografii. Sprawdzana jest teoretyczna znajomość zasad ortograficznych, jak również umiejętność przyporządkowywania ich do pisowni danego wyrazu. Diagnozowany uczeń ma szansę wykazać się rozumieniem poszczególnych zasad ortograficznych oraz umiejętnością ich stosowania. Zakres treściowy zadań został opracowany w oparciu o wytyczne podstawy programowej nauczania języka polskiego w szkole podstawowej oraz w oparciu o wybrane programy nauczania języka polskiego, dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN.

Cena: 150,00 zł
szt.

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Klasy IV-VIII

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Klasy IV-VIII
Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Klasy IV-VIII

Narzędzie opracowane w oparciu o aktualną podstawę programową. Umożliwia pomiar umiejętności szkolnych z zakresu matematyki i składa się z czternastu zestawów sprawdzianów obejmujących poszczególne semestry klasy IV, V, VI, VII i VIII. Narzędzie przeznaczone jest do diagnozy profesjonalnej w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym oraz innego typu instytucjach i ośrodkach zajmujących się diagnozą psychologiczno-pedagogiczną (m.in. OZSS).

Do każdego sprawdzianu opracowano szczegółowe kryteria oceny (łącznie z przeliczeniem na ocenę szkolną) oraz tabele pozwalające na szczegółowe określenie tematów (działów) wymagających u ucznia ugruntowania (zaległości programowe). Tabele te są niezwykle przydatne podczas konstruowania opinii i zaleceń dla szkoły.

Narzędzie nie wymaga przeszkolenia. 

W przypadku wykorzystania wszystkich arkuszy istnieje możliwość ich dokupienia osobno.

UWAGA: Komplet składa się z podręcznika testowego wraz z kluczami oceny i tabelami interpretacji wyników oraz arkuszy testowych. Zakupienie zestawu samych tylko arkuszy nie daje w rezultacie kompletnego narzędzia. Osobno sprzedawane arkusze służą jedynie do uzupełniania uprzednio zakupionego kompletu.

 

Cena: 300,00 zł
szt.

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.
Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.

Narzędzie opracowane w oparciu o aktualną podstawę programową. Umożliwia pomiar umiejętności szkolnych z zakresu matematyki i składa się z sześciu zestawów sprawdzianów obejmujących poszczególne semestry klasy I, II i III oraz jednego zestawu obejmującego przekrojowo cały etap edukacji wczesnoszkolnej (sprawdzian III/IV). Narzędzie przeznaczone jest do diagnozy profesjonalnej w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym oraz innego typu instytucjach i ośrodkach zajmujących się diagnozą psychologiczno-pedagogiczną (m.in. OZSS).

Do każdego sprawdzianu opracowano szczegółowe kryteria oceny (łącznie z przeliczeniem na ocenę szkolną) oraz tabele pozwalające na szczegółowe określenie tematów (działów) wymagających u ucznia ugruntowania (zaległości programowe). Tabele te są niezwykle przydatne podczas konstruowania opinii i zaleceń dla szkoły.

Narzędzie nie wymaga przeszkolenia. 

W przypadku wykorzystania wszystkich arkuszy istnieje możliwość ich dokupienia osobno.

UWAGA: Komplet składa się z podręcznika testowego wraz z kluczami oceny i tabelami interpretacji wyników oraz arkuszy testowych. Zakupienie zestawu samych tylko arkuszy nie daje w rezultacie kompletnego narzędzia. Osobno sprzedawane arkusze służą jedynie do uzupełniania uprzednio zakupionego kompletu.

 

Cena: 250,00 zł
szt.
  • nowość

Zestaw Spr. Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja wczesnoszkolna. Klasa III/IV

Zestaw Spr. Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja wczesnoszkolna. Klasa III/IV
Zestaw Spr. Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja wczesnoszkolna. Klasa III/IV

Bloczek arkuszy kl. III/IV (25 szt.) do testu: Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.

 

Cena: 38,00 zł
szt.
  • nowość

Zestaw metod diagnozy trudności w czytaniu. Test Dekodowania

Zestaw metod diagnozy trudności w czytaniu. Test Dekodowania
Zestaw metod diagnozy trudności w czytaniu. Test Dekodowania

Zestaw testów przeznaczony jest do diagnozy trudności w czytaniu u uczniów klas pierwszych szkół podstawowych. Normalizacja objęła zarówno dzieci rozpoczynające naukę szkolną jako siedmiolatki jak i dzieci zaczynające edukację szkolą w wieku lat sześciu. Narzędzie składa się z dwunastu testów badających osiągnięcia w nauce czytania, świadomość fonologiczną i tempo nazywania.

 

 

Cena: 400,00 zł
szt.

Zestaw metod diagnozy lateralizacji

Zestaw metod diagnozy lateralizacji
Zestaw metod diagnozy lateralizacji

Opracowanie zawiera zestawienie oraz opis kilkunastu prób oceny dominacji oka, ręki oraz nogi przydatnych w procesie określania formuły lateralizacji u dzieci. Integralną część opracowania stanowi zestaw pomocy testowych niezbędnych do wykonania wspomnianych prób diagnostycznych.

Cena: 150,00 zł
szt.

Zestaw diagnozy pogłębionej dla przedszkoli

Zestaw diagnozy pogłębionej dla przedszkoli
Zestaw diagnozy pogłębionej dla przedszkoli

Zestaw narzędzi diagnostycznych dla przedszkolnych psychologów i pedagogów umożliwiający prowadzenie badań psychologiczno-pedagogicznych w przedszkolu w oparciu o Rozporządzenie MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zestaw obejmuje następujące narzędzia diagnostyczne:

1. Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich - wersja skrócona. BATERIA-5/6S

Bateria przeznaczona jest do wstępnej psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przesiewowej rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej. Narzędziem mogą posługiwać się psycholodzy, pedagodzy i nauczyciele terapeuci zatrudnieni w szkołach i przedszkolach. Narzędzie składa się z testów diagnozujących m.in.: funkcje wzrokowo-przestrzenne,  funkcje słuchowo-językowe, orientację w przestrzeni, sprawność motoryki małej, sprawność motoryki dużej, rozwój umiejętności samoobsługowych, zdolność do kontroli emocji, rozwój społeczny, rozwój poznawczy.

 2. Skala Ryzyka Dysleksji SRD6

Skala Ryzyka Dysleksji (SRD-6) jest metodą umożliwiającą dokonywanie wstępnej oceny ewentualnego zagrożenia wystąpieniem specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu na progu szkoły. Zaletą proponowanej metody jest jej forma, która umożliwia dokonanie oceny i opracowanie wyników w bardzo krótkim czasie, do 10 minut.  Funkcje oceniane za pomocą narzędzia: motoryka mała, motoryka duża, funkcje wzrokowe, funkcje językowe – percepcja, funkcje językowe – ekspresja, uwaga. Narzędzie ma postać kwestionariuszową.

3. Zestaw metod diagnozy lateralizacji wraz z pomocami

Opracowanie zawiera zestawienie oraz opis kilkunastu prób oceny dominacji oka, ręki oraz nogi przydatnych w procesie określania formuły lateralizacji u dzieci. Integralną część opracowania stanowi zestaw pomocy testowych niezbędnych do wykonania wspomnianych prób diagnostycznych.

4. Krótka Skala Rozwoju Dziecka

KSRD umożliwia przeprowadzenie wstępnej oceny rozwoju dziecka w wieku od 12 m.ż. do 12 r.ż. już na etapie zbierania wywiadu rozwojowego z dzieckiem (w warunkach poradni psych-ped czy gabinetu diagnostycznego) bądź też na podstawie pogłębionej obserwacji funkcjonowania dziecka w żłobku, przedszkolu czy szkole. Narzędzie oparte jest o tzw. normy rozwojowe i ma charakter tzw. check-listy. Ocena rozwoju dokonana z zastosowaniem KSRD daje diagnoście informację o prawidłowości rozwoju dziecka bądź konieczności pogłębienia diagnozy wraz ze wskazaniem obszarów deficytowych. KSRD ocenia rozwój dziecka w obszarach: motorycznym, poznawczym, emocjonalnym oraz mowy. Zestaw składa się z 14 arkuszy diagnostycznych przypadających na poszczególne miesiące (12, 18, 24, 30) oraz lata (3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12) życia. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy. 

 

5. Skala Rozwoju Emocjonalnego dzieci w wieku 3;0-6;11 

Psychologiczne, znormalizowane narzędzie umożliwiające ocenę rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku 3;0-6;11. Składa się z trzech skal diagnostycznych: 1) Rozpoznawanie emocji, 2) Nazywanie emocji oraz 3) Emocje w sytuacjach społecznych. Narzędzie znormalizowane na ogólnopolskiej próbie dzieci.

 

 

 

 

 

Cena: 1 800,00 zł
szt.

Zestaw diagnozy podstawowej dla przedszkoli

Zestaw diagnozy podstawowej dla przedszkoli
Zestaw diagnozy podstawowej dla przedszkoli

Zestaw narzędzi diagnostycznych dla przedszkolnych psychologów i pedagogów umożliwiający prowadzenie podstawowych badań psychologiczno-pedagogicznych w przedszkolu w oparciu o Rozporządzenie MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zestaw obejmuje następujące narzędzia diagnostyczne:

1. Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich - wersja skrócona. BATERIA-5/6S

Bateria przeznaczona jest do wstępnej psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przesiewowej rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej. Narzędziem mogą posługiwać się psycholodzy, pedagodzy i nauczyciele terapeuci zatrudnieni w szkołach i przedszkolach. Narzędzie składa się z testów diagnozujących m.in.: funkcje wzrokowo-przestrzenne,  funkcje słuchowo-językowe, orientację w przestrzeni, sprawność motoryki małej, sprawność motoryki dużej, rozwój umiejętności samoobsługowych, zdolność do kontroli emocji, rozwój społeczny, rozwój poznawczy.

 2. Skala Ryzyka Dysleksji SRD6

Skala Ryzyka Dysleksji (SRD-6) jest metodą umożliwiającą dokonywanie wstępnej oceny ewentualnego zagrożenia wystąpieniem specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu na progu szkoły. Zaletą proponowanej metody jest jej forma, która umożliwia dokonanie oceny i opracowanie wyników w bardzo krótkim czasie, do 10 minut.  Funkcje oceniane za pomocą narzędzia: motoryka mała, motoryka duża, funkcje wzrokowe, funkcje językowe – percepcja, funkcje językowe – ekspresja, uwaga. Narzędzie ma postać kwestionariuszową.

3. Zestaw metod diagnozy lateralizacji wraz z pomocami

Opracowanie zawiera zestawienie oraz opis kilkunastu prób oceny dominacji oka, ręki oraz nogi przydatnych w procesie określania formuły lateralizacji u dzieci. Integralną część opracowania stanowi zestaw pomocy testowych niezbędnych do wykonania wspomnianych prób diagnostycznych.

Cena: 650,00 zł
szt.

Zdalna ocena rozwoju psychomotorycznego dzieci 6-letnich

Zdalna ocena rozwoju psychomotorycznego dzieci 6-letnich
Zdalna ocena rozwoju psychomotorycznego dzieci 6-letnich

UWAGA! NARZĘDZIE DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE DLA UŻYTKOWNIKÓW

BATERII 5/6R (WERSJA ZREWIDOWANA)!

 

NARZĘDZIE WYSYŁAMY PO DOKONANIU PRZELEWU FAKTURY 

 

Narzędzie służy do badania dzieci w wieku 6 lat, które w bieżącym roku szkolnym mają podjąć naukę szkolną. Zostało opracowane w celu umożliwienia prowadzenia zdalnej oceny gotowości szkolnej w związku z wprowadzonymi na terenie całego kraju ograniczeniami sanitarnymi. Narzędzie stanowi zbiór częściowo standaryzowanych prób klinicznych, które opracowano tak, aby poziom ich trudności był możliwie zbliżony do zadań wchodzących w skład Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich – wersja zrewidowana.

W SKŁAD NARZĘDZIA WCHODZI:

- materiał diagnostycznych w formie nagrania audio-video udostępnianego osobie badanej w formie linku w czasie badania zdalnego (obrazy i nagrania audio).

- karty pracy ucznia - udostępniane rodzicowi w formie pliku pdf do samodzielnego wydrukowania przed badaniem,

- zmodyfikowany protokół badania - do samodzielnego druku w warunkach domowych,

- zestaw 25 kodów do Systemu Wsparcia Diagnosty, który przelicza uzyskane wyniki i generuje opisy. 

DO PRZEPROWADZENIA BADANIA W TRYBIE ZDALNYM NIEZBĘDNE JEST:

PO STRONIE DIAGNOSTY:

- komputer z dostępem do internetu

- komunikator audio-video lub telefon

- nowo utworzone konto na serwisie YouTube 

PO STRONIE BADANEGO:

- komputer z dostępem do internetu

- komunikator audio-video lub telefon

- drukarka do wydrukowania trzech kart pracy

- dwie czyste kartki A4

- sześć kredek ołówkowych

- ołówek

- 14 cukierków typu tic-tak (lub ziaren kukurydzy, grochu itp.)

- kieliszek 25-50 ml

 

 

NARZĘDZIE DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE DLA POSIADACZY BATERII 5/6R

PRODUKT W CAŁOŚCI CYFROWY - Z CZASOWYM OGRANICZENIEM DZIAŁANIA (DO DN. 30.06.2020 R.) 

 

Szczególna sytuacja, w której znalazło się poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne wymaga wdrożenia szczególnych rozwiązań organizacyjnych. Proces diagnozowania rozwoju dziecka powinien zawsze odbywać się w bezpośrednim kontakcie z diagnostą. W sytuacji jednakże wyjątkowej, a trwający stan epidemii jest niewątpliwie taką sytuacją, diagnosta niekiedy zmuszony jest do przeprowadzenia badania w trybie zdalnym. Prezentowane narzędzie ma służyć ku temu pomocą. Należy jednak z całą mocą podkreślić, że procedura badania zdalnego powinna być realizowana wyłącznie wówczas, gdy bezpośredni kontakt nie jest możliwy a przeprowadzenia badania jest konieczne. Użytkownicy prezentowanego narzędzia muszą mieć ponadto świadomość, że zważywszy NA okoliczności w jakich ono powstało, nie było możliwe określenie jego rzeczywistych własności psychometrycznych i wnioskowanie w oparciu o uzyskane wyniki obciążone jest niemożliwym do precyzyjnego określenia błędem pomiaru. Uzyskane wyniki należy traktować jak wyniki oceny klinicznej. 

Cena: 289,00 zł
szt.

Testy cichego czytania dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych TCC

Testy cichego czytania dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych TCC
Testy cichego czytania dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych TCC

Test przeznaczony jest do badań indywidualnych uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej, u których zauważono trudności w czytaniu bądź też uogólnione problemy z nauką i sprostaniem stawianym w szkole wymaganiom. Narzędzie to umożliwia ocenę poziomu rozumienia samodzielnie czytanego tekstu. Test został znormalizowany na ogólnopolskiej próbie uczniów klas IV, V i VI. Zestaw testowy składa się z podręcznika wraz z instrukcjami testowymi, protokołu badania oraz trzech kart pracy dla uczniów (odpowiednio dla każdego poziomu).

Cena: 150,00 zł
szt.

Test Uczenia się Słuchowego TUS

Test Uczenia się Słuchowego TUS
Test Uczenia się Słuchowego TUS

Uczenie się słuchowe jest jedną z bardziej znaczących kompetencji wykorzystywanych w procesie edukacji dzieci. Jak wskazują badania, warunkuje ona nie tylko nabywanie wiedzy, ale również zachowanie dziecka w szkole. Pozwala ono na aktywne uczestnictwo w zajęciach lekcyjnych, korzystanie z materiału opracowywanego na lekcjach, ale również na budowanie prawidłowych relacji interpersonalnych. Ocena słuchowego uczenia się pozwala nie tylko na wsparcie diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych, lecz także wspiera planowanie oddziaływań terapeutycznych i dydaktycznych. Prezentowane narzędzie pozwala na psychometryczną ocenę procesu uczenia się, jak i na jakościową ocenę przebiegu tego procesu. Autorki założyły, iż istotne w procesie diagnozy funkcjonalnej jest nie tyko ustalenie poziomu uczenia się słuchowego. Warto zwrócić uwagę również na dynamikę, jakość oraz zastosowane techniki czy strategie pamięciowe. Zaleca się stosowanie prezentowanego testu podczas diagnostyki funkcjonalnej trudności szkolnych, trudności z zachowaniem czy trudności w zakresie nawiązywania prawidłowych relacji interpersonalnych. Pozwala on na kompleksową ocenę procesu uczenia się słuchowego.

Cena: 350,00 zł
szt.

Test Relacji Rodzinnych (TRR) - Zestaw protokołów badania

Test Relacji Rodzinnych (TRR) - Zestaw protokołów badania
Test Relacji Rodzinnych (TRR) - Zestaw protokołów badania

 

Zestaw protokołów badania do Testu Relacji Rodzinnych. W skład zestawu wchodzi 15 protokołów dla dzieci młodszych oraz 15 protokołów dla dzieci starszych.

Cena: 66,00 zł
szt.

Test Relacji Rodzinnych (TRR)

Test Relacji Rodzinnych (TRR)
Test Relacji Rodzinnych (TRR)

 

Test Relacji Rodzinnych służy do badania dzieci w wieku 6–14 lat, przy czym uwzględniono w nim wersję dla dzieci młodszych (6–9 lat) i wersję dla dzieci starszych (10–14 lat). Narzędzie pozwala uzyskać informacje o formie relacji w rodzinie (struktura rodziny) oraz jakości relacji pomiędzy jej członkami (stosunki uczuciowe w rodzinie). Badanie składa się z dwóch części, z których każda może być również przeprowadzona niezależnie – uzyskujemy wówczas informacje o jednym z aspektów funkcjonowania rodziny (forma lub jakość relacji). Badanie indywidualne przeprowadzane Testem Relacji Rodzinnych może być wykorzystywane w diagnostyce. Badanie grupowe natomiast, w którym bierze udział cała rodzina, budując model rodziny i określając jego strukturę (tylko I część badania), stanowić może narzędzie wykorzystywane w terapii rodzinnej do obserwacji relacji, komunikacji, procesu podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów, a także do oceny efektywności procesu terapeutycznego.

Test składa się z zestawu figurek symbolizujących członków rodziny, zestawu wiadomości SMS (komunikatów wysyłanych poszczególnym członkom rodziny), dwóch "smartfonów" z których dziecko wysyła wiadomości, planszy służącej do rozmieszczenia poszczególnych osób oraz klocków, służących do oznaczania hierarchii w rodzinie. Zestaw testowy zawiera ponadto podręcznik oraz protokoły badania. 

Cena: 1 300,00 zł
szt.

Test czytania głośnego - Dom Marka. [DM]

Test czytania głośnego - Dom Marka. [DM]
Test czytania głośnego - Dom Marka. [DM]

Test jest przeznaczony do diagnozy umiejętności czytania głośnego uczniów kończących pierwszy rok nauki czytania. Test przeznaczony jest do badań indywidualnych. Umożliwia diagnozę poziomu umiejętności czytania rozumianej jako tempo, technika i poprawność czytania głośnego. Pozwala również na ocenę poziomu rozumienia czytanego tekstu. Test, wraz ze Skalą Ryzyka Dysleksji M. Bogdanowicz, zalecany w przypadku przesiewowych badań pod kątem diagnozy specyficznych trudności w czytaniu, zarówno w warunkach szkolnych jak i w poradniach psychologiczno-pedagogicznych.

Cena: 150,00 zł
szt.

Sortowanie Kart dla Dzieci SKD. Komplet protokołów

Sortowanie Kart dla Dzieci SKD. Komplet protokołów
Sortowanie Kart dla Dzieci SKD. Komplet protokołów

Komplet protokołów badania obejmuje 25 egzemplarzy.

Cena: 38,00 zł
szt.

Sortowanie Kart dla Dzieci SKD

Sortowanie Kart dla Dzieci SKD
Sortowanie Kart dla Dzieci SKD

Narzędzie służy do pomiaru funkcji wykonawczych u dzieci między 3. a 11. rokiem życia, ze szczególnym uwzględnieniem procesów kontroli hamowania. Obniżenie sprawności wykonawczych towarzyszy takim zaburzeniom, jak m.in.: zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD),  zaburzenia zachowania, depresja, zaburzenia obsesyjno -kompulsyjne, schizofrenia, zaburzenia uczenia się (w szczególności dyskalkulia). Narzędzie rekomendowane w psychologicznej, funkcjonalnej diagnozie ww. zaburzeń oraz gotowości szkolnej. SKD składa się z dwóch wersji (standardowa i równoległa), co umożliwia częste badanie dziecka, kluczowe w ocenie postępów terapeutycznych. Narzędzie jest przeznaczone dla psychologów i nie wymaga szkolenia. 

Cena: 1 000,00 zł
szt.

Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji

Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji
Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji

Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji umożliwiają diagnozę takich zaburzeń jak m.in.: zaburzenia zachowania, nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia odżywania, depresja młodzieńcza. W skład narzędzia wchodzą objawowe skale diagnostyczne opracowane w oparciu o klasyfikacje chorób i zaburzeń.

Cena: 450,00 zł
szt.

Skale Objawowe Zaburzeń Lękowych SOZL

Skale Objawowe Zaburzeń Lękowych SOZL
Skale Objawowe Zaburzeń Lękowych SOZL

Zestaw objawowych skal diagnostycznych opracowanych na podstawie najnowszej - piątej edycji Diagnostic and Statistical Manual od Mental Disorders Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Narzędzie składa się ze skal diagnozy poszczególnych postaci lęku.

Arkusze zawierają wykaz symptomów, informacje o wymaganych ramach czasowych oceny, wykaz czynników wykluczających diagnozę oraz informację o liczbie symptomów wymaganych do postawienia rozpoznania.  

Cena: 450,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl