Narzędzia diagnozy klinicznej i edukacyjnej

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12

UWAGA: Już niebawem premiera Baterii 6/18! Szczegóły: tutaj

 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu i dzieci w wieku 10-12 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność pamięci wzrokowej krótkotrwałej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); integrację percepcyjno-motoryczną oraz czytanie i pisanie.

 

Cena:

750,00 zł

szt.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15

UWAGA: Już niebawem premiera Baterii 6/18! Szczegóły: tutaj

 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów w wieku gimnazjalnym (w tym dysleksji rozwojowej). Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność bezpośredniej pamięci wzrokowej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna);.integrację percepcyjno-motoryczną; czytanie i pisanie. Bateria 13/15 to odświeżona wersja dawnej Baterii GIM; zadania i normy nie uległy zmianie.

Cena:

750,00 zł

szt.
  • nowość

Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Rewizja 2015. Bateria-5/6R

Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Rewizja 2015. Bateria-5/6R
Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Rewizja 2015. Bateria-5/6R

 

Narzędzie przeznaczone jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących m.in.: przetwarzanie wzrokowo-przestrzenne, przetwarzanie słuchowo-językowe, tempo przetwarzania, sprawność motoryki małej, ocenę motoryki dużej, rozwój poznawczy i społeczno-emocjonalny. 

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Cena:

750,00 zł

szt.

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Klasy IV-VIII

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Klasy IV-VIII
Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Klasy IV-VIII

Narzędzie opracowane w oparciu o aktualną podstawę programową. Umożliwia pomiar umiejętności szkolnych z zakresu matematyki i składa się z czternastu zestawów sprawdzianów obejmujących poszczególne semestry klasy IV, V, VI, VII i VIII. Narzędzie przeznaczone jest do diagnozy profesjonalnej w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym oraz innego typu instytucjach i ośrodkach zajmujących się diagnozą psychologiczno-pedagogiczną (m.in. OZSS).

Do każdego sprawdzianu opracowano szczegółowe kryteria oceny (łącznie z przeliczeniem na ocenę szkolną) oraz tabele pozwalające na szczegółowe określenie tematów (działów) wymagających u ucznia ugruntowania (zaległości programowe). Tabele te są niezwykle przydatne podczas konstruowania opinii i zaleceń dla szkoły.

Narzędzie nie wymaga przeszkolenia. 

W przypadku wykorzystania wszystkich arkuszy istnieje możliwość ich dokupienia osobno.

UWAGA: Komplet składa się z podręcznika testowego wraz z kluczami oceny i tabelami interpretacji wyników oraz arkuszy testowych. Zakupienie zestawu samych tylko arkuszy nie daje w rezultacie kompletnego narzędzia. Osobno sprzedawane arkusze służą jedynie do uzupełniania uprzednio zakupionego kompletu.

 

Cena:

700,00 zł

szt.

Bateria diagnozy funkcji poznawczych - wersja skrócona. PU1 LITE.

Bateria diagnozy funkcji poznawczych - wersja skrócona. PU1 LITE.
Bateria diagnozy funkcji poznawczych - wersja skrócona. PU1 LITE.

UWAGA: W przypadku diagnostów niebędących psychologami wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do diagnozy funkcji poznawczych istotnie zaangażowanych w naukę szkolną. Narzędzie składa się z zestawu 10 testów podzielonych na trzy główne obszary diagnostyczne:

- uwaga, - pamięć robocza, - funkcje wykonawcze.

Bateria składa się z testów w wersji tradycyjnej. Normy do testu opracowano dla uczniów w wieku 10;0-12;11(30) na podstawie ogólnopolskich badań normalizacyjnych. 

  • autorzy: Aneta R. Borkowska, Urszula Sajewicz-Radtke, Małgorzata Lipowska, Dorota Kalka, Bartosz M. Radtke
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: diagnoza: uwagi, pamięci roboczej i funkcji wykonawczych
  • grupa wiekowa: 10;00-12;11(30), normy stenowe
  • użytkownicy: psycholodzy, neuropsycholodzy, pedagodzy - wymagane szkolenie

 

 

Cena:

700,00 zł

szt.

Zaburzenia okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (ZONiWD)

Zaburzenia okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (ZONiWD)
Zaburzenia okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (ZONiWD)
  • autorka: dr Urszula Sajewicz-Radtke
  • kategoria narzędzia: NK
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: Zespół Nadpobudliwości Psychoruchowej, autyzm, depresja, nadmierna płaczliwość, przejadanie się, atypowe zaburzenia jedzenia, utrata łaknienia, rozwojowe zaburzenia koordynacji, zaburzenia snu, zaburzenia kontroli złości i agresji we wczesnym dzieciństwie, zaburzenia rozwoju mowy i języka
  • zakres wiekowy: od urodzenia do 5. roku życia
  • użytkownicy: psycholodzy, pedagodzy diagności (we współpracy z psychologami), lekarze
ZONiWD umożliwia przeprowadzenie wstępnej diagnozy zaburzeń psychicznych występujących w okresie niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa. Diagnosta znajdzie w nim karty diagnostyczne zawierające wykaz symptomów niezbędnych do potwierdzenia u pacjenta w procesie diagnozy określonego zaburzenia. Karty mają charakter ustrukturyzowanego wywiadu. W celu ułatwienia procesu diagnostycznego w przypadku objawów trudnych do jednoznacznej oceny przez rodzica diagności znajdą tu pytania pomocnicze i uzupełniające. 
 
Narzędzie zawiera skrypt oraz 11 kart diagnostycznych, obejmujących 15 różnych zaburzeń neurorozwojowych i innych zaburzeń.
Cena:

690,00 zł

szt.
  • nowość

Zaburzenia okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (ZONiWD-2)

Zaburzenia okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (ZONiWD-2)
Zaburzenia okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (ZONiWD-2)
  • autorzy: Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke
  • kategoria narzędzia: NK
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: lęk separacyjny, lęk społeczny, lęk uogólniony, mutyzm wybiórczy, reaktywne zaburzenia przywiązania, tiki i inne zaburzenia obsesyjne, Zespół Touretta, zaburzenia adaptacyjne, zaburzenia obsesyjno-kompulsywne, zaburzenia selektywności przywiązania, przedłużająca się żałoba, Zespół stresu pourazowego
  • zakres wiekowy: od urodzenia do 5. roku życia
  • użytkownicy: psycholodzy, psychiatrzy
ZONiWD umożliwia przeprowadzenie wstępnej diagnozy zaburzeń psychicznych występujących w okresie niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa. Diagnosta znajdzie w nim karty diagnostyczne zawierające wykaz symptomów niezbędnych do potwierdzenia u pacjenta w procesie diagnozy określonego zaburzenia. Karty mają charakter ustrukturyzowanego wywiadu. W celu ułatwienia procesu diagnostycznego w przypadku objawów trudnych do jednoznacznej oceny przez rodzica diagności znajdą tu pytania pomocnicze i uzupełniające. 
 
Narzędzie zawiera skrypt oraz 12 kart diagnostycznych, obejmujących 15 różnych zaburzeń neurorozwojowych i innych zaburzeń.
Cena:

690,00 zł

szt.
  • nowość

Wielowymiarowy Kwestionariusz Nastawienia WKN

Wielowymiarowy Kwestionariusz Nastawienia WKN
Wielowymiarowy Kwestionariusz Nastawienia WKN
  • autorzy: Bartosz M. Radtke, Urszula Sajewicz-Radtke, Paweł Jurek, Michał Olech, Elżbieta Karpińska
  • kategoria narzędzia: TP
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: diagnoza nastawienia do nauki
  • grupa wiekowa: 14;00-19;11(30)
  • użytkownicy: psycholodzy, psychoterapeuci, pedagodzy z wykształceniem podyplomowym w zakresie psychologii edukacji, psychologii dzieci i młodzieży, psychologii wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży, psychologii klinicznej; doradcy zawodowi
  • w zestawie: podręcznik, komplet protokołów, klucze

 

WKN to narzędzie mierzące siedem kluczowych obszarów nastawienia i sposobu myślenia, które wspierają skuteczne działanie, oraz trzy obszary utrudniające uczniom osiąganie wyznaczonych celów.

  • Obszary wspierające skuteczne działanie:
    1. Poczucie samokontroli
    2. Ocena własnego potencjału
    3. Poczucie własnej skuteczności
    4. Motywacja osiągnięć
    5. Otwartość poznawcza
    6. Pozytywność
    7. Wewnętrzne umiejscowienie kontroli
  • Obszary utrudniające osiąganie celów:
    1. Zewnętrzne umiejscowienie kontroli
    2. Uleganie emocjom
    3. Przekonania ograniczające rozwój

Kwestionariusz ten znajduje zastosowanie w diagnozie zarówno indywidualnej, jak i grupowej. W diagnozie indywidualnej służy do oceny przyczyn trudności w nauce, gdy nie wynikają one z czynników poznawczych a mogą mieć charakter emocjonalno-motywacyjny.

Uzyskany profil wyników umożliwia zaplanowanie oddziaływań terapeutycznych oraz określenie rodzaju niezbędnego wsparcia psychologicznego. Wykorzystanie go w diagnozie zespołu klasowego pozwala zidentyfikować te przekonania uczniów, które stanowią przeszkodę w budowaniu ich zaangażowania w naukę szkolną i rozwijania pożądanych kompetencji. Wiedza na ten temat umożliwia trafne i precyzyjne określenie działań z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

WKN znajduje również zastosowanie w doradztwie edukacyjno-zawodowym. Narzędzie w rękach doświadczonego doradcy może stanowić istotną pomoc w procesie planowania dalszej edukacji i kariery zawodowej.

 

Cena:

630,00 zł

szt.
  • nowość

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.

Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.
Zestaw Sprawdzianów Umiejętności Szkolnych dla PPP. Matematyka - SP - Edukacja Wczesnoszkolna.

Narzędzie opracowane w oparciu o aktualną podstawę programową. Umożliwia pomiar umiejętności szkolnych z zakresu matematyki i składa się z sześciu zestawów sprawdzianów obejmujących poszczególne semestry klasy I, II i III oraz jednego zestawu obejmującego przekrojowo cały etap edukacji wczesnoszkolnej (sprawdzian III/IV). Narzędzie przeznaczone jest do diagnozy profesjonalnej w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym oraz innego typu instytucjach i ośrodkach zajmujących się diagnozą psychologiczno-pedagogiczną (m.in. OZSS).

Do każdego sprawdzianu opracowano szczegółowe kryteria oceny (łącznie z przeliczeniem na ocenę szkolną) oraz tabele pozwalające na szczegółowe określenie tematów (działów) wymagających u ucznia ugruntowania (zaległości programowe). Tabele te są niezwykle przydatne podczas konstruowania opinii i zaleceń dla szkoły.

Narzędzie nie wymaga przeszkolenia. 

W przypadku wykorzystania wszystkich arkuszy istnieje możliwość ich dokupienia osobno.

UWAGA: Komplet składa się z podręcznika testowego wraz z kluczami oceny i tabelami interpretacji wyników oraz arkuszy testowych. Zakupienie zestawu samych tylko arkuszy nie daje w rezultacie kompletnego narzędzia. Osobno sprzedawane arkusze służą jedynie do uzupełniania uprzednio zakupionego kompletu.

 

Cena:

609,00 zł

szt.

Narzędzia pomiaru w psychologii rehabilitacji REHAB

Narzędzia pomiaru w psychologii rehabilitacji REHAB
Narzędzia pomiaru w psychologii rehabilitacji REHAB

Zestaw znormalizowanych narzędzi diagnostycznych umożliwiających pomiar szeregu zmiennych wpisujących się w ważny obszar psychologii – psychologię rehabilitacji. Zestaw zawiera następujące testy:

1. INWENTARZ WRAŻLIWOŚCI MORALNEJ DLA MŁODZIEŻY Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM W STOPNIU LEKKIM I UMIARKOWANYM

2. SKALE PSYCHOSPOŁECZNYCH PROBLEMÓW: - OSÓB Z USZKODZENIEM RDZENIA KRĘGOWEGO (URK-R ) - OSÓB PRZEWLEKLE CHORYCH (PCH-R)

 

3. SKALA AKTUALIZACJI SIEBIE (AS-5-R)

 

Cena:

600,00 zł

szt.

Kwestionariusz Kompetencji Interpersonalnych ICQ-R

Kwestionariusz Kompetencji Interpersonalnych ICQ-R
Kwestionariusz Kompetencji Interpersonalnych ICQ-R

Kwestionariusz Kompetencji Interpersonalnych ICQ-R autorstwa Buhrmester, Wittenberg, Reis i Furman (w adaptacji Klinkosza, Iskry i Dawidowicz) jest użyteczną metodą służącą do badania kompetencji interpersonalnych. Umożliwia dokonywanie samoopisu w aspekcie posiadanych kompetencji interpersonalnych, ale pozwala również dokonywać oceny umiejętności interpersonalnych przyjaciela oraz partnera. Tym samym stanowi narzędzie, które może być szeroko wykorzystywane w praktyce psychologicznej. Służy do badania tych kompetencji, które przyczyniają się do efektywnego funkcjonowania w relacjach międzyludzkich, a zwłaszcza w bliskich związkach opartych na przyjaźni, czy miłości.

 

Cena:

600,00 zł

szt.

Funkcjonalna Ocena Trudności Szkolnych Uczniów przybyłych z Ukrainy (FOTSU)

Funkcjonalna Ocena Trudności Szkolnych Uczniów przybyłych z Ukrainy (FOTSU)
Funkcjonalna Ocena Trudności Szkolnych Uczniów przybyłych z Ukrainy (FOTSU)
  • autor: Bartosz M. Radtke
  • kategoria narzędzia: NK
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: jakościowa ocena trudności w uczeniu się, funkcje wykonawcze, uwaga, pamięć, motywacja
  • grupa wiekowa: 10;0-16;11
  • użytkownicy: pedagodzy, psycholodzy
  • w zestawie: podręcznik, arkusze testowe i protokoły

Prezentowane narzędzie opracowano w odpowiedzi na zaistniałą potrzebę psychologiczno-pedagogicznej oceny trudności szkolnych u uczniów, którzy przybyli do Polski z Ukrainy z powodu toczących się w ich kraju działań wojennych. Narzędzie służy do jakościowej oceny zakresu i nasilenia trudności w czytaniu (i pisaniu) w języku ukraińskim. Pozwala również na identyfikowanie trudności w nauce poszczególnych przedmiotów szkolnych (już w nowej rzeczywistości szkolnej) oraz ocenę czterech zmiennych psychologicznych kluczowych dla efektywnej nauki: pamięci, uwagi, funkcji wykonawczych i motywacji.

TEST NIE WYMAGA SZKOLENIA

 

Cena:

600,00 zł

szt.
  • nowość

Test Fluencji Słownej (TFS)

Test Fluencji Słownej (TFS)
Test Fluencji Słownej (TFS)
  • autorzy: Barbara Gawda, Ewa M. Szepietowska
  • kategoria narzędzia: TP
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: płynność słowna
  • grupa wiekowa: 18+
  • użytkownicy: psycholodzy
  • wydanie: pierwsze (2021)

Test Fluencji Słownej (TFS) jest prostym, krótkim narzędziem składającym się z pięciu zadań podstawowych oraz dwóch zadań dodatkowych. TFS jest przeznaczony do badania osób dorosłych i został zwalidowany w grupie 2367 osób (w tym 598 osób z różnych grup klinicznych). Test Fluencji Słownej charakteryzuje się wysoką rzetelnością. Jest także trafnym i czułym narzędziem do pomiaru funkcji poznawczych; pozwala na zróżnicowanie zarówno znaczących, jak i subtelnych deficytów w zakresie szeregu funkcji, takich jak: uwaga, pamięć semantyczna, pamięć robocza, funkcje wykonawcze, myślenie abstrakcyjne czy inteligencja werbalna.

Narzędzie składa się z podręcznika i kompletu protokołów badania (25 szt.)

Cena:

588,00 zł

szt.

Skale Objawowe Zaburzeń Lękowych SOZL

Skale Objawowe Zaburzeń Lękowych SOZL
Skale Objawowe Zaburzeń Lękowych SOZL

Zestaw objawowych skal diagnostycznych opracowanych na podstawie najnowszej - piątej edycji Diagnostic and Statistical Manual od Mental Disorders Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Narzędzie składa się ze skal diagnozy poszczególnych postaci lęku.

Arkusze zawierają wykaz symptomów, informacje o wymaganych ramach czasowych oceny, wykaz czynników wykluczających diagnozę oraz informację o liczbie symptomów wymaganych do postawienia rozpoznania.  

Cena:

560,00 zł

szt.

Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji SOZOA

Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji SOZOA
Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji SOZOA

Skale Objawowe Zaburzeń Okresu Adolescencji umożliwiają diagnozę takich zaburzeń jak m.in.: zaburzenia zachowania, nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia odżywania, depresja młodzieńcza. W skład narzędzia wchodzą objawowe skale diagnostyczne opracowane w oparciu o klasyfikacje chorób i zaburzeń.

Cena:

550,00 zł

szt.

Skala Rozwoju Emocjonalnego dzieci w wieku 3-6 lat. SkaRE

Skala Rozwoju Emocjonalnego dzieci w wieku 3-6 lat. SkaRE
Skala Rozwoju Emocjonalnego dzieci w wieku 3-6 lat. SkaRE

Psychologiczne, znormalizowane narzędzie umożliwiające ocenę rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku 3;0-6;11. Składa się z trzech skal diagnostycznych: 1) Rozpoznawanie emocji, 2) Nazywanie emocji oraz 3) Emocje w sytuacjach społecznych. Narzędzie znormalizowane na ogólnopolskiej próbie dzieci.

Cena:

550,00 zł

szt.

Zestaw sprawdzianów polonistycznych dla PPP. Szkoła podstawowa

Zestaw sprawdzianów polonistycznych dla PPP. Szkoła podstawowa
Zestaw sprawdzianów polonistycznych dla PPP. Szkoła podstawowa

Narzędzie składa się z zestawu 11 sprawdzianów weryfikujących zakres posiadanych przez ucznia wiadomości i umiejętności szkolnych z obszaru edukacji polonistycznej. Pierwszy sprawdzian pozwala na ocenę wiadomości i umiejętności obejmujących okres edukacji wczesnoszkolnej (klasy I-III), a kolejne dziesięć sprawdzianów obejmuje poszczególne semestry klas IV-VIII. Każdy sprawdzian posiada klucz umożliwiający szybka ocenę odpowiedzi, tabele ilustrujące które elementy postawy programowej weryfikowane są przez poszczególne zadania. Ponadto istotnym elementem sprawdzianów jest tabela umożliwiająca odniesienie wyniku uzyskanego przez ucznia do szkolnej skali ocen. 

Narzędzie wypełnia istotną lukę w instrumentarium diagnostyki pedagogicznej pozwalając na standaryzowany pomiar wiadomości i umiejętności realizowanych w toku kształcenia ogólnego. 

 

Cena:

525,00 zł

szt.

Kwestionariusz Agresywności Młodzieży - Reaktywność Emocjonalna KAMRE

Kwestionariusz Agresywności Młodzieży - Reaktywność Emocjonalna KAMRE
Kwestionariusz Agresywności Młodzieży - Reaktywność Emocjonalna KAMRE

Kwestionariusz przeznaczony jest do pomiaru agresywności młodzieży gimnazjalnej, w oparciu o pięć wymiarów: Agresja bezpośrednia Agresja pośrednia Agresja werbalna Opozycyjność Drażliwość Narzędzie składa się z podręcznika, arkuszy kwestionariusza oraz foliowego klucza do oceny odpowiedzi. Test przeznaczony jest do diagnozy poziomu agresywności uczniów gimnazjów. W przypadku prowadzenia badań grupowych może być wykorzystywany jako narzędzie pomocne w konstruowaniu szkolnych programów profilaktycznych i wychowawczych. Narzędzie przeznaczone jest również do monitorowania poziomu agresywności w grupach klasowych. Testem mogą posługiwać się pedagodzy szkolni (przy ścisłej współpracy z psychologiem z poradni psychologiczno-pedagogicznej) oraz psycholodzy.

Zestaw testowy zawiera wzorcowe arkusze do samodzielnego kserowania w nieograniczonej liczbie egzemplarzy (cena testu obejmuje licencję na nieograniczone kserowanie arkuszy na potrzeby placówki).

Cena:

460,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl