Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15

1315.png
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Cena: 750,00 zł 750.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

UWAGA: Już niebawem premiera Baterii 6/18! Szczegóły: tutaj

 

  • autorzy: Marta Bogdanowicz, Dorota Kalka, Elżbieta Karpińska, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke
  • kategoria narzędzia: TPK
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu
  • grupa wiekowa: 13;00-15;11
  • użytkownicy: psycholodzy i pedagodzy diagności zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych - wymóg szkolenia kwalifikacyjnego

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów w wieku gimnazjalnym (w tym dysleksji rozwojowej). Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność bezpośredniej pamięci wzrokowej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna);integrację percepcyjno-motoryczną; czytanie i pisanie. Bateria 13/15 to odświeżona wersja dawnej Baterii GIM; zadania i normy nie uległy zmianie.

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl