Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

neuropsychologiczne

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Bateria diagnozy funkcji poznawczych PU1
Cena: 1 344,00 zł
szt.
Bateria diagnozy funkcji poznawczych PU1

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologicznej diagnozy funkcji poznawczych istotnie zaangażowanych w naukę szkolną. Narzędzie składa się z zestawu 15 testów podzielonych na trzy główne obszary diagnostyczne:

- uwaga, - pamięć operacyjna, - funkcje wykonawcze.

Bateria składa się z testów w wersji tradycyjnej (papier-ołówek) oraz komputerowych. Normy do testu opracowano dla uczniów w wieku 10;0-12;11(30) na podstawie ogólnopolskich badań normalizacyjnych. 

  • autorzy: Aneta R. Borkowska, Urszula Sajewicz-Radtke, Małgorzata Lipowska, Dorota Kalka
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: diagnoza: uwagi, pamięci operacyjnej i funkcji wykonawczych
  • grupa wiekowa: 10;00-12;11(30), normy stenowe
  • użytkownicy: psycholodzy (po przeszkoleniu), neuropsycholodzy

 

 

Test Uczenia się Słuchowego. [TUS]
Cena: 231,00 zł
szt.
Test Uczenia się Słuchowego. [TUS]

Uczenie się słuchowe jest jedną z bardziej znaczących kompetencji wykorzystywanych w procesie edukacji dzieci. Jak wskazują badania, warunkuje ona nie tylko nabywanie wiedzy, ale również zachowanie dziecka w szkole. Pozwala ono na aktywne uczestnictwo w zajęciach lekcyjnych, korzystanie z materiału opracowywanego na lekcjach, ale również na budowanie prawidłowych relacji interpersonalnych. Ocena słuchowego uczenia się pozwala nie tylko na wsparcie diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych, lecz także wspiera planowanie oddziaływań terapeutycznych i dydaktycznych. Prezentowane narzędzie pozwala na psychometryczną ocenę procesu uczenia się, jak i na jakościową ocenę przebiegu tego procesu. Autorki założyły, iż istotne w procesie diagnozy funkcjonalnej jest nie tyko ustalenie poziomu uczenia się słuchowego. Warto zwrócić uwagę również na dynamikę, jakość oraz zastosowane techniki czy strategie pamięciowe. Zaleca się stosowanie prezentowanego testu podczas diagnostyki funkcjonalnej trudności szkolnych, trudności z zachowaniem czy trudności w zakresie nawiązywania prawidłowych relacji interpersonalnych. Pozwala on na kompleksową ocenę procesu uczenia się słuchowego.

  • nowość

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych - Bartosz M. Radtke

"PTPiP Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych" jest marką chronioną świadectwem ochrony patentowej Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej

Click Shop | Hosting home.pl