Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Wymagany dyplom ukończenia studiów magisterskich z zakresu pedagogiki.

dysleksja, dysgrafia, dysortografia

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich - wersja skrócona. BATERIA-8S [B-8 "S"]
Cena: 259,93 zł
szt.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich - wersja skrócona. BATERIA-8S [B-8 "S"]

Bateria przeznaczona jest do przesiewowej diagnozy ryzyka specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci ośmioletnich. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy szkolni. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); czytanie i pisanie.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów gimnazjów - wersja skrócona. BATERIA-GIMS [B-GIM "S"]
Cena: 353,38 zł
szt.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów gimnazjów - wersja skrócona. BATERIA-GIMS [B-GIM "S"]

Bateria stanowi kontynuacje założeń teoretycznych i rozwiązań praktycznych leżących u podstaw Baterii-8 S oraz Baterii-10/12 S funkcjonujących w praktyce diagnostycznej w szkołach w całej Polsce i cieszących się zaufaniem szkolnych specjalistów ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Narzędzie pozwala na wstępną ocenę rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych i językowych, które zdaniem większości badaczy leżą u podstaw umiejętności czytania i pisania.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów gimnazjów. BATERIA-GIM [B-GIM]
Cena: 420,00 zł
szt.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów gimnazjów. BATERIA-GIM [B-GIM]

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów w wieku gimnazjalnym (w tym dysleksji rozwojowej). Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność bezpośredniej pamięci wzrokowej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna);.integrację percepcyjno-motoryczną; czytanie i pisanie.

 

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus [B-16]
Cena: 756,00 zł
szt.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus [B-16]

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów powyżej 16 roku życia (w tym dysleksji rozwojowej). Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego (uprawnia szkolenie z Baterii-GIM). Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (koordynacja wzrokowo-ruchowa, organizacja percepcyjna; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); tempo nazywania. Obok diagnozy funkcji narzędzie umożliwia również pomiar czytania (ciche, głośne, dekodowanie) i pisania (poprawność ortograficzna, ekspresja pisemna). Narzędzie posiada normy dla uczniów liceów ogólnokształcących, techników i szkół zawodowych. W przypadku osób dorosłych stosujemy normy dla typu ostatniej ukończonej szkoły.

 

  • nowość
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S [B-10/12 "S"]
Cena: 259,51 zł
szt.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S [B-10/12 "S"]

Bateria przeznaczona jest do wstępnej diagnozy  specyficznych trudności w czytaniu u dzieci w wieku 10-12 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy szkolni. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna).

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12 [B-10/12]
Cena: 340,20 zł
szt.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12 [B-10/12]

 UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu i dzieci w wieku 10-12 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność pamięci wzrokowej krótkotrwałej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); integrację percepcyjno-motoryczną oraz czytanie i pisanie.

SZCZEGÓŁOWE CHARAKTERYSTYKI PSYCHOMETRYCZNE NARZĘDZIA i INFORMACJE DODATKOWE

Klucz foliowy ułatwiający ocenę testów badających funkcje wzrokowo-przestrzenne. [KLUCZ]
Cena: 24,60 zł
szt.
Klucz foliowy ułatwiający ocenę testów badających funkcje wzrokowo-przestrzenne. [KLUCZ]
Wykonany na przezroczystej folii klucz został przygotowany z myślą o diagnostach posługujących się testami badającymi funkcje wzrokowo-przestrzenne, w szczególności koordynację wzrokowo-ruchową. Klucz umożliwia ocenę kątów odchyleń rysunków dziecka (bądź ich elementów) w przedziałach 0-30 st. oraz 0-45 st. Umożliwia także ocenę kątów prostych; relacji dwusiecznych kątów do krawędzi kartki oraz przebiegu całej figury w tym samym zakresie. Narzędzie przydatne przy ocenie rysunków wykonanych podczas badania m.in. Baterią-8 i Baterią-10/12. Komplet składa się z trzech egzemplarzy klucza.
Profil sprawności grafomotorycznych [PSG]
Cena: 125,00 zł
szt.
Profil sprawności grafomotorycznych [PSG]

Profil sprawności grafomotorycznych jest narzędziem diagnostycznym służącym do oceny:

  • techniki czynności grafomotorycznych – zgodnie z Protokołem obserwacyjnym,
  • wytworów czynności grafomotorycznych – zgodnie z Kartą oceny pisma i wzorów literopodobnych.

Rozpoznawanie możliwości i ograniczeń w sferze grafomotoryki dokonywane jest na podstawnie obserwacji przebiegu czynności grafomotorycznych oraz analizy próbek pisma i wzorów literopodobnych.

Profil sprawności grafomotorycznych obejmując obydwa wskazane wyżej aspekty, pozwala ocenić u osób badanych zarówno opanowanie techniki pisania, jak i poziom graficzny pisma.

Skala przeznaczona jest dla psychologów oraz pedagogów. Posługiwanie się skalą nie wymaga dodatkowego przeszkolenia. 

Głównym obszarem diagnostycznym gdzie skala może znaleźć swoje zastosowanie jest diagnoza dysgrafii.

Narzędzie oceny jakościowej – nie posiada norm psychometrycznych.

 

 

Skala oceny sprawności grafomotorycznych [SOSG]
Cena: 315,00 zł
szt.
Skala oceny sprawności grafomotorycznych [SOSG]

Skala oceny sprawności grafomotorycznych SOSG jest narzędziem diagnostycznym służącym do oceny przebiegu czynności grafomotorycznych oraz analizy próbek pisma i wzorów literopodobnych w oparciu o normy psychometryczne. Narzędzie opracowane zostało na bazie funkcjonującego w praktyce diagnostycznej Profilu Sprawności Grafomotorycznych. Autorki SOSG wykorzystując materiał egzemplifikacyjny PSG opracowały szczegółowe, rozszerzone kryteria oceny wytworów grafomotorycznych i oparły je o wskaźniki ilościowe. Tym samym możliwe stało się odniesienie wyników uzyskiwanych przez badanych uczniów do norm. 

Skala przeznaczona jest dla psychologów, pedagogów oraz logopedów. Posługiwanie się skalą nie wymaga dodatkowego przeszkolenia. 

Skala charakteryzuje się trafnością i rzetelnością na poziomie wymaganym od tego typu narzędzi. Trafność SOSG oceniono w zakresie spójności wewnętrznej, trafności czynnikowej (CFI 0,991 - 1,000) oraz kryterialnej (związek wyników SOSG z formalnym rozpoznaniem dysgrafii). Rzetelność skali oceniono analizując zgodność ocen wytworów dokonywanych przez niezależnych sędziów kompetentnych (Kappa = 0,708, p<0,05). 

Głównym obszarem diagnostycznym gdzie skala może znaleźć swoje zastosowanie jest diagnoza dysgrafii.

  • nowość
Skala Ryzyka Dysleksji dla dzieci wstępujących do szkoły (SRD-6) - wersja komputerowa - licencja dziesięciostanowiskowa. [eSRD-10]
Cena: 737,40 zł
szt.
Skala Ryzyka Dysleksji dla dzieci wstępujących do szkoły (SRD-6) - wersja komputerowa - licencja dziesięciostanowiskowa. [eSRD-10]

Komputerowa wersja SRD-6 została zaprojektowana w taki sposób aby maksymalnie uprościć procedurę opracowywania wyników, ich analizowania i gromadzenia. Efektem końcowym oceny, prowadzonej z wykorzystaniem komputerowej wersji narzędzia, jest pełna dokumentacja badania zawierająca zestawienie wszystkich danych osoby badanej oraz uzyskanych przez nią wyników. Wyniki prezentowane są w formie liczbowej oraz graficznej, co niewątpliwie ułatwia proces ich interpretacji. Dokumentacja uzyskana w wyniku badania może zostać wydrukowana w postaci pełnego raportu bądź zapisana w komputerowej bazie, z której można ją w dowolnym momencie przywołać.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych - Bartosz M. Radtke

"PTPiP Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych" jest marką chronioną świadectwem ochrony patentowej Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej

Click Shop | Hosting home.pl